Det är vi som är Falk's städ & Organisera

Har alltid haft en förkärlek till organisering och städning. Snyggt samt ordning och reda har gjort att vi haft ett harmoniskt hem. Det vill vi nu hjälpa er att få. 


Vi vill hjälpa andra få det bättre med nya lösningar och bättre organisering i hemmet med enkla lösning men ändå på ett snyggt sätt. Då vi jobbat med vårt egna hem samt jobb som vi har eller haft tidigare så är vi villiga att vidga våra vyer och satsa på detta för att ge andra chansen till ett harmoniskt hem och mer tid för att leva. 

Vi heter Emelie och Jonny och är ett drivande par som gillar att ha ordning och reda på det mesta och gilla att alltid ha nåt projekt på gång även om vi kan slappa vissa dagar med och inte göra något. Emelie har ett bra ordningssinne och duktig på att hitta bra lösningar medan Jonny är duktig på att städa och rensa ut. Vi kompletterar varandra mycket bra men vem av oss som är bäst kommer vi aldrig fram till :-) 

Jonny

Till vardags jobbar jag som bil och båt mekaniker men har ett stort intresse av att rensa ut det man inte behöver, städa och hålla i ordning sedan ligger trädgårdsarbete mig varmt om hjärtat. Varit egen företagare ett tag och vill utöka den lite nu med intressena vi har. 

Spenderar mycket tid i trädgården i sommarhuset som just nu är ett projekt för att får den harmonisk. 

Emelie

Till vardags jobbar jag som undersköterska inom ortopedi. Jobbat med det i ca 10 år. Trivs bra med det men vill nu se om jag kan uppfylla min dröm med organisering och ordning o reda samt gillar att hjälpa andra att få rensa ut det de inte längre behöver för att får ett mer harmoniskt liv.

Jag spenderar mycket tid med inredning till hemmet och på sidor för köp och sälj då jag ofta byter ut saker hemma med mina nya projekt, Så istället för att köpa nytt försöker jag först och främst kunna hitta det som second hand. Har alltid varit duktig på inredning samt organisering så det är en vanesak jag har dagligen. Så de kunskaperna använder jag gärna för att hjälpa andra. 

Frågor & Svar

1. Rut-avdrag

Alla våra tjänster går att få med RUT avdrag så i samband med vi bokar för ett arbete så fixa vi med att allt blir klar med RUT-avdraget med så det ska gå smärtfritt för er. 

2. F-skattesedel

Vi har F-skattsedel för att få göra det vi gör, så ni kan få det rent och trivsamt hemma. 

3. Nöjd kundgaranti?

Vårt mål är självklart att du som kund ska bli nöjd, därför är det viktigt att vi redan före arbetets start är införstådda med vilka förväntningar som finns och vad som är realistiskt att vi kan hjälpa till med. Skulle det vara så att du som kund i slutändan ändå inte är nöjd så pratar vi om det och försöker komma fram till en lösning. Utan nöjda kunder är vi ingenting! 

4. Hur går en konsultation/planering till?

Under en konsultation så tittar vi på det utrymme som ni vill ha hjälp med att organisera/rensa, 
Vi går igenom vilka mål och förväntningar som ni har inför projektet, samt att vi lär känna varandra så att ni kan känna er trygga med att anlita oss. Alla frågor som dyker upp försöker vi svara på under konsultationen och efter det gör vi upp en plan så hjälpen vi ger er ska bli den bästa lösningen för er.  

5. Hur Jobbar ni?

Vi jobbar både veckodagar och helger och försöker vara flexibla så vi kan tillmötes gå era önskemål. Och våra arbetstider vi försöker hålla är 9-17 men vi är ändå anpassningsbara och öppna för förslag.